Karol Sevilla: Czy ona jest żelaznym sędzią?

Wyłącznie Karol Sevilla powiedziała nam, jak to zdefiniowała ten tytuł, którego początkowo nie lubiła.


Karol Sevilla jest meksykańską aktorką i piosenkarką, która ujawniła się dzięki pracy w telewizji, gdzie zyskała dużą popularność ze swoimi bohaterami, ale teraz rozpocznie nowy etap, która już stała się kobietą.


Aktorka przypomniała publiczności o tym mieście, które zostanie zaprezentowane 25 maja na Plaza de Toros. Wspomniała również, że jest dumna, że może powrócić do miejsca, w którym jest bardzo kochana i gdzie nawet zatrzymywała ruch za każdym razem, gdy nagrywała.

„Miło i dumnie przedstawiać się jako Karol Sevilla i zobaczyć, co osiągnęłam dzięki moim fanom, wróciłam do Cancun na wakacjach i byłam tam, kiedy nagrałam serial, a fani byli tam cały czas ...”


Mówiąc o swoim udziale w Pequeños Gigantes, aktorka powiedziała, że z początku nie podoba jej się pomysł nazywania jej żelaznym sędzią.

„Na początku oderwałam się od niej, ale potem przyzwyczaiłam się do tego i czuję, że wychowałam się jako Karol Sevilla poza dziewczyną Disneya, poza tym, że bycie jurorką z wielkimi nauczycielami jest świetną nauką i tak naprawdę myślę, że jestem żelaznym sędzią ponieważ to ja daję najniższe wyniki (śmiech). ”



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Negocjacje Rosji i Ukrainy w sprawie bezpiecznego eksportu zboża

 Przez dwa miesiące trwały negocjacje Ukrainy i Rosji dotyczące bezpiecznego eksportu zboża i nawozów z Ukrainy przez Morze Czarne. Według ź...