Karol Sevilla powiedziała nam, co zobaczyła podczas swojej wycieczki po Meksyku

Po obejrzeniu jej w telewizji w Soy Luna, Karol Sevilla wraca osobiście do Meksyku z trasą Que Se Para Mundo Tour. Tutaj mówi , dlaczego nie możesz przegapić ...


- W oddali, jakie lekcje zostawił ci serial Soy Luna?

„Och, wielu! Luna i Disney wiele mnie nauczyli. Przebywanie w Argentynie (nagrywanie) sprawiło, że dorastałam w zupełnie inny sposób. Nauczyłam się mówić jak duża dziewczyna, stawiać stanowcze kroki, upaść, płakać za czymś, co chciałam, mocno się starać. Kwestia marzeń, ciągłego podróżowania, które marzą o podróżowaniu po całym świecie ... Miałam okazję i teraz mogę powiedzieć, że nienawidzę samolotów okropnie. Kiedy to się skończyło, dużo czasu zajęło uwolnienie tej postaci, to były dwa dni płaczu i mówienia „o której wszystko się stało?” Soy Luna zakończyła się 17 sierpnia 2018 r.

-Teraz wracasz do swojego kraju, by koncertować jako Karol Sevilla. Jak się czujesz?

„Wracam do mojego kraju, co już mnie bardzo cieszy. Wróciłam do kultury, wraz z ludem, aby jeść taquito! ”

- Jak to było przygotować tę trasę?

„Ta trasa bardzo mnie pochłania, ponieważ nie jest łatwa. Ja osobiście koncentruję się na światłach, audio, muzykach, że jeśli tego chcę, to inni. ”


-Jest nieuniknione, że ludzie oczekują piosenek od Soy Luny ...

„Tak. Wiele osób mi o tym opowiedziało i walczyłam ze sobą, ponieważ nie chciałam grać piosenek, które śpiewałam jako Luna, ponieważ jest to bardzo charakterystyczne. Ale pomyślałam też o tym w pewien sposób: „Stworzyłam Lunę, ona jest moją postacią. W moim programie jest moment Disneya. Będą dwie piosenki Soy Luny, te, które lubię najbardziej: „Soy Yo” i „ La vida es un sueno ”. I dwie piosenki z filmów, które zrobiłam: La bikina, Coco i „My place”, WiFi Ralph ”.

-W ten sposób wszyscy będą szczęśliwi ...

„Oczywiście wszyscy muszą wyjść szczęśliwi! Przede wszystkim myślę, że czuję się szczęśliwa ze sobą, ponieważ jest to coś, co trochę leczy moją duszę, nie czując się tak źle z moją postacią. Wiele razy ludzie wystawiają moją postać i mnie na wojnę i nie, zawsze będzie miłość, ponieważ Luna dała mi wszystko, co mam teraz. ”


- Co jeszcze będzie w Twoich programach?

,,Niepublikowane utwory, takie jak: ‘A bailar’, ‘Mil besos por segundo’, ‘Pensándote’, ‘Tu tiempo es hoy’. Będzie więcej piosenek, trzy okładki. Będą kostiumy, tancerze. Ale przede wszystkim myślę, że zawsze należy pokazać się takim, jakim jestem. Ludzie przekazują mi wiele rzeczy, a ja mogę siedzieć na scenie, rozmawiać z nimi, wyjaśniać, przez co przyszłam, płaczę. ”


Więc jeśli chcesz to zobaczyć i posłuchać podczas trasy Que Se Para Mundo, zapisz daty, wszystkie są w maju: 3 w Morelia, 11 w Toluca, 12 w Puebla, 16 w Torreón, 17 w Metropolitan Theatre CDMX , 18 w León, 19 w San Luis Potosí, 20 w Veracruz, 23 w Monterrey, 24 w Guadalajara, 25 w Cancun, 26 w Mérida i 27 w Querétaro.



Po trasie Karol Sevilla mogła wydać płytę z bardzo ważną firmą i ponownie pojawić się w telewizji w innym serialu. Czeka ją wielki rok, a my powiemy ci wszystko. ;)

Oryginalny artykuł

TO JEST STARY ARTYKUŁ. NIE BYŁO JESZCZE TYCH PIOSENEK NA YT KIEDY BYŁ PRZEPROWADZONY WYWIAD. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Negocjacje Rosji i Ukrainy w sprawie bezpiecznego eksportu zboża

 Przez dwa miesiące trwały negocjacje Ukrainy i Rosji dotyczące bezpiecznego eksportu zboża i nawozów z Ukrainy przez Morze Czarne. Według ź...