„Nie jestem z rodziny pieniędzy”: Karol Sevilla wyjaśnia, że wszystko, co ma, jest wynikiem jej pracy.

Jurorka Pequeños Gigantes mówi, że w jej rodzinie nauczono, że praca może osiągnąć to, co proponuje; Dlatego jest wytrwały, jeśli chodzi o realizację swoich marzeń. Piosenkarka ogłosiła początek swojej trasy jako piosenkarka w Meksyku.

(Tłum. Karol Sevilla zwołała konferencję prasową w Mexico City, aby porozmawiać o rozpoczęciu trasy koncertowej jako solistka.)

(Tłum. Ta trasa jest marzeniem, które spełnia jurorka Małych Gigantów, która stawia wszystko na obiecującą karierę. W rzeczywistości, wpływowy analizuje także naturę swoich zwolenników.)

(Tłum. „Moja publiczność nie będzie już mała, możesz śledzić mnie, oczywiście, ale teraz jest trochę więcej nastolatków. To jest mój cel'' - wyjaśniła Karol.)

(Tłum.„Największym marzeniem, które za mną podąża, jest stworzenie albumu, który ludzie, którzy czują się zidentyfikowani. To, czego mnie nauczono, to wspinanie się o jeden krok na raz, ponieważ chcąc wspiąć się na dwa lub więcej, upadamy i niczego nie osiągamy'' - dodała.)

(Tłum. Płyta, o którym mówi, wkrótce stanie się rzeczywistością: „Za kilka dni dowiedzą się, z którą wytwórnią będę współpracować i już szukamy współpracy do nagrania”. Wyznała nawet, że chciałaby śpiewać u boku Miguela Bosé.)

(Tłum. Karol wyznała przed mediami, że ona i jej rodzina są ludźmi pracującymi i że wszystko, co wie, jak to zrobić, to praca, aby osiągnąć swoje marzenia i osiągnąć swoje cele. )

(Tłum. „Nie pochodzę z rodziny pieniędzy, uczono mnie, jak starać się zdobyć to, co chcę, zawsze starać się, a przede wszystkim być dobrze obsadzonym nogami na ziemi” - powiedziała 19-latek.)

(Tłum. Karol ma jasność co do ścieżki, którą chce podążać i zapewnia, że każde wyzwanie, każdy pojawiający się cel jest wynikiem jej własnych oczekiwań, nikt go nie narzuca.)

(Tłum. „Nigdy nie zrobię czegoś, czego nie chcę lub czego nie chcę robić. Chociaż moja mama mi mówi. Ponieważ osobiście nie dbam o pieniądze. Dla mnie liczy się spełnienie moich marzeń, dbam o rozwój w branży, czy to w aktorstwie, czy śpiewie'' - powiedziała.)

(Tłum. Materiał jest dodatkowo dodawany. Ale to nie jest główny powód. Jak pokazała, kiedy kupiła samochód sportowy, którego chciała od dziecka.)

(Tłum. Jest to lekcja, którą chce podzielić się ze swoimi fanom: „To jest to, czego próbuję nauczyć chłopców, że jeśli mogę spełnić swoje marzenia, mogą również spełnić swoje marzenia”.)

(Tłum. Dziewiętnastolatka wie, że jest sławna, że ludzie rozpoznają ją, gdy wychodzi na ulicę, ale ona wciąż jest taka sama jak na początku, dzięki swojej rodzinie, która nie traktuje jej w żaden sposób.)

(Tłum.„Moja rodzina jest zawsze na liście i jeśli zobaczysz, że lecę trochę, umieszczasz mnie ponownie, a to miło. Wsparcie mojej rodziny ma fundamentalne znaczenie, ponieważ rozpoczęłam karierę w wieku sześciu lat - powiedziała. Ponadto dodała, że kontynuuje prace domowe i ma rolę w domu, z wyjątkiem zobowiązań związanych z programem)


Przepraszam ,że dopiero teraz wstawiam ten artykuł ale mam bardzo dużo nauki. Jest to związane z egzaminami na koniec szkoły oraz prawo jazdami. Postaram się być bardziej aktywna. A puki co potrzebuję pomocy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Negocjacje Rosji i Ukrainy w sprawie bezpiecznego eksportu zboża

 Przez dwa miesiące trwały negocjacje Ukrainy i Rosji dotyczące bezpiecznego eksportu zboża i nawozów z Ukrainy przez Morze Czarne. Według ź...